Din fysioterapeut på Marievej i Esbjerg.  Akutte tider hver dag.  Book online eller ring 24833383.

Vi er 4 aut. fysioterapeuter og en massør. Vi har set over 20.000 patienter. Vi arbejder især med rygsmerter, skuldersmerter og nakkesmerter. Vi har de fleste danske og internationale efteruddannelser, også indenfor McKenzie og Mulligan konceptet. Vi har flere specialer at tilbyde dig, fx. behandling af lændesmerter, nakkesmerter, bækkensmerter, arvævsbehandling, ultralydscanning, coaching m.m.  Hos os møder du kun erfarne terapeuter.

Klinikken  er godkendt leverandør til hurtig genoptræning, som du har krav på, hvis du ikke har fået en tid til kommunal genoptræning senest 7 dage efter indlæggelse på sygehus.

Vi tilbyder rygtræning, træning for gravide, Z-health, Pilates og Yoga på små lukkede hold med max. 8 deltagere.  Ring og hør nærmere på 24833383.

Der er pt. ingen ledige pladser på vores ryghold.

Vi har desuden et meget stort udvalg af MBT sko og specialfremstillede Supersole fodindlæg.

PS.  På klinikken er der adgang for kørestole,  - men ikke handicaptoilet

Event på klinikken d. 11.9 kl. 15.00 til 18.00

Ekspert fra MBT kommer og fortæller om  MBT sko og MBT løbesko.

Ditte (fysioterapeut og certificeret coach) vil fortælle om smerter.

Toko vil fortælle om ultralydscanning og akupunktur.

Mette vil hjælpe dig med at finde ud af om din hovedpude passer til dig.

Marianne vil fortælle om svimmelhed - og om hvorfor svimmelhed kan skyldes en ubalance i dit bækken.

Kom og vær med