Dinfysioterapeut på Marievej i Esbjerg.  Akutte tider hver dag.  Book online eller ring 24833383.

Corona update: Vi følger naturligvis Sundhedsstyrelsens anbefalinger , så vi begynder igen en gradvis og kontrolleret åbning af klinikken. Hvornår du kan få en tid afhænger af dine symptomer. Derfor er du nødt til at ringe til os.Vi vil så vurdere din mulighed for en aftale ud fra Sundhedsstyrelsens retningslinjer. Når du har en aftale, kom da lige til aftalt tid eller vent udenfor , da vi gerne vil være så få personer på klinikken som muligt. Afmeld din aftale , hvis du har symptomer på Corovid-19, eller andre i din nære omgangskreds eller familie er smittede.Husk at bruge vores håndsprit ved ankomst og efter endt behandling. Tusind tak for din henvendelse og din forståelse.

Vi er 3 aut. fysioterapeuter og en massør. Vi har set over 20.000 patienter. Vi arbejder især med rygsmerter, skuldersmerter og nakkesmerter. Vi har de fleste danske og internationale efteruddannelser, også indenfor McKenzie og Mulligan konceptet. Vi har flere specialer at tilbyde dig, fx. behandling af lændesmerter, nakkesmerter, bækkensmerter, arvævsbehandling, ultralydscanning, coaching m.m.  Hos os møder du kun erfarne terapeuter.

Klinikken  er godkendt leverandør til hurtig genoptræning og avanceret genoptræning, som du har krav på, hvis du ikke har fået en tid til kommunal genoptræning senest 7 dage efter indlæggelse på sygehus.

Nyt nyt nyt. Fjerncoaching.til dig der har brug for hjælp til stress, kroniske smerter eller angst.

MBT sko og løbesko

Vi har desuden et meget stort udvalg af MBT sko inklusiv de nye MBT løbesko og specialfremstillede Supersole fodindlæg.

Vi glæder os til at se dig

PS.  På klinikken er der adgang for kørestole,  - men ikke handicaptoilet